HMH Haftadayım doktor zeytinyağı ve badem yağı sürebilirsin dedi çatlak kremi sürmek istersen de striacare önerebilirim dedi sabah akşam nohut büyüklüğünde sürebilirsin dedi bu markayı kullanan var mı veya sizler ne kullanıyorsunuz ☺️