Kızlar selam geçen haftaya kadar karnım bi şişip bi iniyordu yemekten sonra şişiyordum hamile olduğum belli oluyordu ama sabahları aç karna bi bakıyorum dümdüz karnım fakat 14. Hafta dolduktan sonra sabah akşam aç tok fark etmiyor karnım belli oluyor artık ve bugün fark ettim önceden şişlik kasık bölgemdeydi şimdi yukarısı da şişmeye başladı acaba bebek yukarı mı çıkıyor 15. Haftayı doldurmak üzereyim