prenSandprenseSMomy Kullandığınız memnun kaldığınız iyi açan ütü kazanlı da olur ama her türlü kumaşı açandan olsun birde kullandığınız robot süpürge kendi kendini temzleyen varmş ondan olır diğerindenn olur
gamzecgr prenSandprenseSMomy bende robot xiaomi var 2 senedir kullanıyorum çok memnunum o zaman 4 e almıştım şimdi biraz uçmuş ama süpürme özelliğinden memnunum mop özelliği de var zamandan tasarruf ediyor yaşın haftada 2 kışın haftada 1 büyük süpürge açmam yetiyor
eylulmihrasmom prenSandprenseSMomy tefal kazanlı ütü kullanıyorum çok memnunum robotta 2 senedir roborock s5max kullanıyorum mop özelliği var temiz bakıldığı sürece mis gibi hala ilk gün kadar iyi çekiyor
hms prenSandprenseSMomy robot ixomi pro bişeydi paspas da yapıyo cok memnunum. Ütü plips kazandı ütü kayınvalidem marketten almıştı vok güzel bi ütü cok rahat üzülüyor kolay açıyor
bebisimbenmmm prenSandprenseSMomy roborox q7 kullaniyorum gayet guzel yaklaşık 1 yildir birlikteyiz seviyoruz birbirimizi.😇 Utu de de philips kazanli utusu ama ena z 6.5 bar ve uzeri alman lazimm. Utum 8 yil olacak bende memnunuz birbirimizden. 😁
prenSandprenseSMomy gamzecgr tam markasını yazar mısın acaba iyisi olsun da fiyat önemli değil herşey pahalı zaten 😉
gamzecgr prenSandprenseSMomy benimki xiaomi mop pro 2 ama daha iyisini isterseniz Roborock Q7 Max Plusa da bakabilirsiniz bi karşılaştırın olmadı 🌸🙂
Aybarssmom_ Vestelin buhar Kazanlı ütüsünü kullanıyorum ben annemin evinde de ondan kullanırdım çok memnunum lila renkli bi Kazanlı ütü
prenSandprenseSMomy Aybarssmom_ tefal da iyi diyorlar philips de eşim daha philipden çalışan arkdşalrı kazanlı philips drmişler ama modeli ne sizinkinin
prenSandprenseSMomy eylulmihrasmom roborock düşük modellerinin artık yazılımı olmadıpını söylüyorlar o yüzden emin olamadm
eylulmihrasmom prenSandprenseSMomy yani tabi üst model her zaman daha iyidir aralarında fiyat olarak da farkı yok bence kesinlikle roborock en iyisi :)
hms prenSandprenseSMomy https://ty.gl/h0oyfq1ptr bunun aynısı Philips 5.2 bar buhar kazandı ütü. Marketten 500 liraya almış kaç sene önce cok güzel üzülüyorum hiç yormuyor. Gecen de yine markete geliyordu
prenSandprenseSMomy Aybarssmom_ fiyatı çok uygunmuş gömlek kumaşlarında hepsini açıyor mu loftun mavinin kotonun polonun 🥴kumaşları farklı olunca bennim ütüm philips azur açmıyor bunu da alalı bir yıl oldu yine açmıyor 🙂 o yüzden iyi açan bi ütü olması gerekiyor
prenSandprenseSMomy eylulmihrasmom çalışan biri öyle yazmştı bende ondam biliyorum ama tutulan tuttulmayan var mı ki diye soruyorum 🙂
eylulmihrasmom prenSandprenseSMomy ablam da roborock kullanıyor cideen çok memnunuz ben gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim:) hem hamile hemde çalışan birinin işini çok kolaylaştırıyor bence
Aybarssmom_ Valla ben şimdiye kadar hiç kumaş açmamasına denk gelmedim ablam da aynısını aldı o da memnun :)
prenSandprenseSMomy Aybarssmom_ tamm teşekkür ederim bizim önemli problemimiz şu spor gömlekleri açmaması hani bide buharlı kazanlı deneyelim inşaAllah açar