Merhabalar, ben 5+1 deyim 🌸 size sormak istediğim, gebelik haftası hesaplanırken doldurduğumuz hafta özelliklerine ve gelişim sürecine mi yoksa içinde bulunduğumuz haftanınkilere mi bakmalıyız? Örneğin şu an 6. Hafta içerisindeyim, ama 5 haftalık tam olarak.