28+4 haftalık hamileyim ve plasenta previa denildi geçen hafta çarşamba kanamam sonrası hastanede kaldım pazartesi akşam eve gidebilirsin dediler kanamam durmuştu sadece kahverengi lekelenme vardı ve salı günü tekrar şiddetli bir kanamayla hastaneye gittim beni başka yakın hastaneye transfer ettiler prematüre yoğun bakım ünitesi olan bugün ikinci günüm kanamam tekrar devam ediyor ve sanırım erken alıcaklar bu gidişle.
Lütfen bana da dua edermisiniz🤲🏻🥹 Ne kadar da güçlü durmayı çalışsam da ağlamasam da çok korkuyorum😕