Beriliko ya ne biliyim ondan önce 2 kere daha gitmiştim ikisindede erkek dedi 3.gidişimde benim yine sorucağım bildiği için bi anda kız dedi ben şaşırınca şaka şaka erkek dedi şimdi doktor şaka yapıcak kadar kendine güveniyorki erkek diyo off bilemedim yarın başka bi doktora gidicem eğer kız falan derse kalpten giderim herhal çünkü herşeyini erkek bebeğe göre ayarladım