Gereksiz para vermeye inan ki gerek yok arkadaşım ben zeytinyağlı arko kremin içine birkaç damla zeytinyağı damlattim karıştırdım öyle kullanıyorum aynısını yengem de yapmıştı hiçbir çatlağı olmadı kullanan arkadaşlarim vardı pahalı kremler alipta vücudun yatkinsa catlağa az yada çok illaki çıkıyor en güzeli ve doğalı zeytinyağı canım doktorumda öyle demişti yine de karar senin