Izm123 cope atma bir yana hastanelerde sut sagma makinasi zaten olur. Ayrica annenin sutunun gelmeme ihtimaline karsi (allah korusun sutun sular seller gibi aksin insallah) mama verilir bebege yoksa sarilik olur. Ben sezaryen oldum. Sutum 2.gunun sonunda geldi. Emzirdim tabiki ama ilk gun belli bir saat sonra mama vericez beslenmenmezse sarilik olur dediler. Ben de kendi aldigim biberonu verdim hemsirelere. Cope falan atmadilar yani.