Hepinize merhaba güzel anneler ben aslında 9 haftalık hamileydim fakat bebek 6 haftada kalmış geçen hafta 6 haftalıktı bu hafta 6+1 geçen hafta doktor kalp atışını görmüştü fakat bugün maalesef göremedi ve gelişmiyor dedi sizce erken mi ? Tekrardan kalbi duyulmaz dimi ve kürtaj olduysanız tecrübelerinizi yazar mısınız? Devlette olacağım anestezi ile kaç günde toparlanılıyor yardımcı olur musunuz?