Happy20 Edaefe Tekden hastanesinde ramazan hocaya gidiyorum doğum şuan 13 bin doğuma kdr ne kdr okur bilemiyorum 😅
Brlk Edaefe serkan yurtsevere gidiyorum, özel sağlık sigortam olduğu için muayene ve doğum ücretini bilmiyorum. Bu cumartesi de doğumum var allahın izni ile 😊🌸
Sinemaki Sltn123_ merhaba görünce yanıtlamak istedim. Ben de Serkan beye gidiyorum çok çok memnunum kendisinden.
Sltn123_ Ay çok sevindi cnm bende İnşallah 37jaftamda doğum için gelicem Serkan beye nasip olursa İnşallah konuşmaları çok sempatik çok rahatlatıcı bı doktor