Ebrusuluk Merhaba hanımlar 32+0 haftalık gebeyim. İnanılmaz derecede sağ alt karnımda kasık sancım var. Adet sancısına benzemekte. Sizce sebebi ne olabılır erken doğum belirtisi olabılır mı?
Mlsfcr Ebrusuluk 30+4 teyim benimde sağ kasık ağrım var yürümekte zorlanıyorum biraz hatta ayak bileğimde ağrıyor