Valla bnde 3 sene önce düşük yaptım onun üstüne olmadı gebelik 3 ayrı doktra gozuktum hepsi de hic bi skinti yok bi hsg çekelim belki tüpler tikanmistir dedi garanti vermiyolar çekince belli olcakmis yapmadım erteledim bu ay soğan kürü yaptm test yaptm silik çıktı 4 günümde geçiyor Şimdi bu kürü de deneyin ondan snra hsg yapın derim 🥰🌸