37 haftalık hamileyim iki gündür inanılmaz bel ağrım var bacaklarıma vuruyor adım atıp da yürüyemiyorum bile. Bugün de buna ek olarak karnım taş gibi oldu midem bulanıyor ve kasıklarıma doğru bir baskı var ağrıyla birlikte. Tuvaletim gelmiş gibi hissediyorum sürekli doğum sancısı olabilir mi