49_m-48 geçecek 🙏🏻 ben de 9. haftada kaybettim kalp durmasından. ilk ay hep aglıyorsun buna hazırlıklı ol :) sonra beta düştükçe sıfırlandıkça o duygusallık o bunalım da gidiyor sanki onunla beraber. nisan ayında kürtaj oldum arada aklıma geliyor ama hiç üzmüyor artık cennette dikili ağacımız var bunu unutma 🫧