YusDen bende ilk bebeğimi 34 haftalık iken doğum yapmıştım, 17 gün küvezde kaldı emme refleksi yoktu o yüzden burnundan hortum ile besleniyordu, ama 17 gün boyunca sürekli emmesi için göğsümde kalıyordu küvezde çıkardıkları zaman. Tam 17 gün uğraştım, en son bi hemşire göğüs ucu getirdi geldi ve bebeğim beni tutamaz iken onu tuttu 2 gün öyle denedik sonra çıkarmışlardı hastaneden çıktıktan 1 ay süre boyunca göğüs ucu ile emzirdim en sonunda bebeğim emmeyi öğrendi kendi göğsümü tutmaya başlamıştı. Hiç umudunu kaybetme kendini strese Sokmamaya çalış canım seni çok iyi anlıyorum ama hep kendine sonu güzel olacak başaracağız diyerek teselli ver. İnşaallah en kısa zamanda bebeğine kavuşursun doya doya emzirirsin. Allah seninde bebeğininde yardımcısı olsun 🤲🏻