Yasminadem Herkese mutlu Pazar’lar kızlar 😊 biz bugün 41+1 olduk ve hala hiç bir belirti Yok bebişim Salı’ya kadar gelmezse Salı günü alttan muayene yapılacak açılmaya müsaitse suni ile Doğum başlatılacak değilse sezaryene alınacağız bizim gibi olan var mı ben çok kaygılıyım
Merope Yasminadem Kaygili bir anne adayina gore fazlaca beklemissiniz zaten :) Ben 40'i doldurdugum gibi endiselerim yuzunden aldim sezeryan tarihini, tabi biraz daha bekleyebilirdim ama psikolojim musaade etmedi 💆♀️
Ebbrru Yasminadem Ayni durumdayiz pazartesi kontrol var sali suni ile yatis yaparim dedi 40+5 olduk bugun hakkimizda hayirlisi olsun insallah 🙏
Yasminadem Merope ağrılarım vardı ama düzenli değildi nst de sancılar yüksek çıkıyor o yüzden bi umutla bekledim :)
minikoglumuz Yasminadem tamam çok sagolun şiddetli karin ağrısı değil affedersiniz ishal olmuşum hafif bir ağrı sonrasında geçiyor tabi. Ama korktum şuan gideyim.
3mbr 40+6 olduk bizde dünden beri gelen kanlı akıntım var sanıyorum ki nişan sancılarımda ara ara oluyo henüz düzenli Ağrı'm olmadı bakalım bekliyoruz kızçemi ☺️
Yasminadem 3mbr Allah sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin ben de dua ediyorum bi belirti olsun da normal olsun diye 🙏🏻😊