Kizlar saat 5 den beri adet sancısı gibi sancım var ve belimin ağrısı da cabası ama ne nişanım geldi ne suyum sancımın artmasını bekliyorum karnımın üstünde de bir basınç var sanki biri üstünde oturuyor gibi bebiş de hareketli baya ilk doğumumda da böyle oldu ne nişanım geldi ne suyum kontrole gidiyorum diye gittim doğurdum çıktım şimdide aynısı olunca acaba doğum sancısı mı düşünmeye başladım zaten 2 haftadır sürekli yalancı sancı çekiyordum ama böyle uzun sürmüyordu