Esomami aile hekimine gidip kan verin,karaciğer enzimlerinize idrarınıza baksınlar. Benim tansiyonum normal ama idrarımda hafif protein çıktı. Enfeksiyon var ama kaçakta olabilir dedi. Bu bile risk. İdrar Kültürü ve vajinal kültür verdim. 36+2 deyim.