Evazada benim doğum başlamıştı ama açılma olmadığı için sezeryan oldum. Doğum başlangıcı olarak nişâne geldi doktor baktı ve 1 cm açıklık vardı. Başlaması için dün iki kez merdiven inip çıkıp bol yürüyüş yapmıştım birde bebek gece ben uyurken çok hareketliydi sabah muayeneye gideceğim diye duş aldım yarım saat geçmeden nişan geldiğini gördüm