Aygulu aynı durumu yaşıyorum Bende beta 1.20 adete 15 gün var aşırı halsizlik uyku hali çarpıntı ve kasikta haff Bi kramp gbi ağrı var insalh hayırlı sonuçlar alırız birde taşıyorum düşük sürekli ilk hamileligimde ki gbi çıkıyor tansiyonum sizinde adete varsa daha yükselebilir de . İlk hamilegimde adetten 10 gün ince 0.100 çıkmıştı adet 2 gün geçince 1000 üzeri ile hamile olduğumu ogrenmistm 🧡