mervebicer İyi akşamlar güzel anneler ve anne adayları şuan 32+3 günlük hamileyim bugün başladı her 10 dakika da bir tuvalete gidiyorum normal mi acaba
Agg0207 mervebicer ben inanki hamileliğin başından beri öyleyim zaten su içmeyi çok severim hamileyken ekstra içtim birde sıcaklar oldu bu sene hep gece kaç kez kalkıyorm bilmiyorum 29+3 teyim ama alıştım artık 😂
Selinmoon mervebicer ben de 8 haftalığındayım 😂 tuvaletle kanka olduk 😂 bazen 5 dk sonra geliyor çünkü çok sıvı tüketiyorum günde 3 lt su içiyorum 😂😂
Zeynep_Sedat mervebicer gece gittiğim wc nin haddi hesabı yok yastık yorgan atıp kapıda yatmayı bile düşündüm 😜
birannis_ mervebicer 37+4 haftalığım 5 dk da bir gidiyorum WC ye aşırı basınç yapıyor bebek o yüzden çok normal
Yagmure mervebicer neredeyse başından beri sık gidiyorum ama şu bi aydır özellikle su iç tuvalete su iç tuvalete gına geldi banada 😂 çok normal
nefessmommm mervebicer bende 32+3 canım 10 gündür çok çok sıklaştı gece bile en az üç kez uyanıp gidiyorum. Ama benim bebiş rahime yerleşmiş bir tık da aşağıya inmiş ondan kaynaklı