Şimdi benim son adet tarihim 27kasım Geçen cumartesi doktora gittim minicik kese gördü ben hamile kaldığım tarihi biliyorum 11aralık yani adet tarihimden 2hafta sonra şimdi ben gelişimini neye göre takip etcem bilmiyorum 😟yani şuan 7haftalıkmı 4haftalıkmı cumartesi doktora gidicem kalp atışını duyabilirmiyim acaba offf ne çok soru var kafamda