Planlı gebelik ve cinsiyet belirleme yaptınız mı hiç ve nasil bi düzeni var .mesela istegramda 4.ay beslenme programı veriyorum diyo .yada işte şu günler kiz olma ihtimali yüksek o günler birlikte olsun diyor hiç etrafiniz da yapan oldu mu ve merak ediyorum