Arkadaşlar 39+5 olduk. Herhangi bir sancım vesaire hiç yok. Birden oluyormuş çoğu zaman aslında ama aklıma takılan bir şey var. İki gündür çok afedersiniz uzunca,orta yoğunlukta,renksiz,yapışkan bir akıntı geliyor. Acaba doğumla alakalı bir belirti veya bir alakası olabilir mi? Tecrübeli annelerin yorumlarını bekliyorum muhakkak