29+2 yiz. Sürekli zaten akıntım oluyor bazen hafif sarıya dönük bazen renksiz beyaz ama şimdi tamamen şeffaf sızıntı gibi akıntı geldi çok miktarda değil ama az az geliyor arada. Aslında endişe etmem ama birkaç yazı okudum aklıma soru işareti oldu durduk yere. Şeffaf akıntı su renginde, bu şekilde akıntısı olan benim gibi var mı? Normal amniyon sıvısı değildir değil mi daha çok erken çünkü miktarı da fazla değil. Bilmiyorum içimi rahatlatmak istiyorum sanırım kontrolüm ay sonu acile ne zaman girsem alttan bakmak istiyorlar sinir oluyorum çünkü