Kubrakrdsozr Kızlar 11+3 haftalık olduk çok şükür elimi göbeğime koyduğum zaman kalp atışını hissediyorum sizlerdede bu durumu yaşayan var mı? Yoksa ben öyle mi sanıyorum🫣🥹
Lumlum Kubrakrdsozr kendi nabzınızdır muhtemelen ama yine de orda bi şeyler olduğunu işaret ediyor tabi boşa değil orda hissetmeniz :)