Merhaba arkadaşlar 31+5otururken yada ayakta olsamda sanki begegin ayakları rahimden dışarı çıkıyormuş gibi sanki pat diye çıkacak. Daha önce iki doğum yaptım ikiside sezeryen ama hiç böle hissetmemistim yada unuttummu şuan bu zamanlarda olup bu hissi yaşayan varmı sanki ayağı çıkartıyor cekiyor