eylmz Sevda01 bende sizinle aynıyım, nasıl geçiyor herhangi bi belirtiniz var mı? Ne sıklıkla gidiyorsunuz Dr
Sevda01 eylmz ayda bir gidiyorum canım en son dün gittim kontrole bı sknti yok kaşıntı ve akıntım çok var onu söyledim fitil verdi onun dışında cinsiyeti sordum gelecek ay soyleyecekmis sizin 😊
eylmz Sevda01 Sevda01 benim ara ara karın ağrısı oluyor sadece ama normal demişti Dr. Fetal dna yaptırıp cinsiyeti öğrendik geçen hafta 🫠