Melhakars 15+ 2 günlük hamileyim kabızlık vardı doktorum ilaç yazdı kullandım kabızlık geçdi ama inanılmaz bi gaz sancısı yada karın ağrısı yaşıyorum 3 gündür bunu yaşayan var mı bi türlü geçmiyor çok acıyor karnım 😖😖
songul123 10 haftaligim kuzum bendede gaz sancısı çok fazla oluyor çıkarmadan ağrısı geçmiyor senin haftanda nasıl olur bilmiyorum ama postun yukarda kalsın diye yazayim dedim
Burcak61 Bende 6+2 günlük gebeyim gaz sancısından acillik oldum dün gece varsa bi çözümü olup önerebilecek biri sevinirim