xbebegimx beniöde öyle gören karnın düşmüş bile diyor , alttan daha şiş, 30+5 hafta karnım baya sert nst ye gitmiştim sancı kasılma filan çıkmadı , bazen göneğimin iki yanından sivriliyor kafa aşşağıdaymıl artık bi taraf ayak bi taraf popo mu gerdiyoe anlamadım 🥴