Nur_00 0 ile 5 arası normal zaten ben ıdrar tahlılınde lokosıt 18 ken tek dozluk toz vermişti doktorum ılk hamıle kaldığım da 28 di ve bu yaşıma kadar enfeksıyon nedır bılmem hep hamılelıkten oluyor ya az da olsa cıkıyor kurtulamıyorum bazı doktorlar bakterı yoksa ılac bıle vermıyor