Kizlar ilk bebegim ve hamileligim son haftalarinda asiri terliyordum simdi dogum yaptim yaylaya geldim serin diye ama hala vucudumdan inanilmaz derecede ter akiyor durdugum yerde terliyorum normal dogum sonrasi boyle terlemek normal mi benim dikislerim degilde kuyruk sokumu popomun yan taraflari agriyor hastahanede ilk gun cok az yurudum ikinci gunden sonra hep ayaktayim dinleniyorum arada ama hep bebegimi oturarak emziriyorum onlardan mi agri yapiyor