Kızlar selam 5 eylüle sezeryan günü aldım ama hiç mutlu değilim ya ikinci gebeliğim 39+2 de alacaklar çok geç ben 28 29 una gün verir diye umuyordum bir oğlum var 6 yaşında 4 Eylül’de 1. Sınıfa baslicak ben 28 inde doğum yapsaydım bir haftada kendimi toparlar yanında olurdum yani ikinci çocuğu olmayanlar beni anlayamaz 4 Eylül’de alıştırma haftası baslicak göndermem lazım ki bir anda 6 saattlik okula atamam çocuğu napicam ya erken doğum yapmanın bir yolu yokmu acaba 😔😔😔