Selam kızlar,ilk gebeliğim olacak,31 haftaligiz ve bebisimizin birçok eşyası tamam çok şükür. Beşik almıştık henüz kurmadik. Baby nest almış çok yakın bir arkadaşım sağ olsun..Yalnız aklıma takılan biseyler var,ben öyle her şeye para verme taraftarı olan biri değilim. Ne kadar durumum iyi olsa da gereksiz şeylere harcamak yerine birikim yapmayı daha doğru buluyorum. Şimdi bu yüzden sizlere birkaç sorum olacak,cevaplarsanız sevinirim ☺️
1- Reflü yatağı gerekli bir şey mi? Diyelim ki bebek oldu ben hemen onu o yatakta mi yatiracagim? Beşik içinde yatağı var sonuçta,oraya yatmaz mi bebek?
2- Ana kucağı almak şart mı? Diyelim ki mutfakta yemek yapicam,bebegin de yanımda olması mı gerek illa yani annem bir süre kalacak bizimle tabii ben yemek yaparken işlerimi hallederken o yanında durur diye düşünüyorum ama yanlış mıyım bilemiyorum?
3-Bebek arabası henüz almadik ama arkadaşım 4 Baby comfort travel sistem önerdi. Sizce kullanışlı mi lütfen kullanan anneler yorum yapabilir misiniz?
Asansör var apartmanda gerçi ama hafif mi ağırlığı ne durumda? Bebekle beraber diyelim ki sağlık ocağına gidicez,kullanmam zor olur mu ?
4- Ecowell diye bir bebek şampuanı varmış,yüzde yüz organik deniyor. Trendyolda yorumlar da çok iyi ama arkadaşım da Dalin’den şaşma diyor. Onun içinde de kimyasal çıktığını okumustum o yüzden almak istemiyorum açıkçası. Sizce hangisi daha güvenilir ? Mustelanin içeriğinin değiştiğini de Instagram’da bir sayfada okudum ve bu yüzden almadım. Son eksikler bunlar kaldı. Cevaplayanlar şimdiden teşekkürler ve hayırlı doğumlar nasip olur inşallah 🥰