gamzecgr Firstmummy çok sıkıntılı bişi değil ama doktoruna bir danışın içerde kanama alanı oluşup kesilmiş olabilir kahverengi kan eski kan oluyor ya da normalde tam adet döneminizse o yüzden de gelmiş olabilir doktorunuzu bilgilendirin mutlaka