Minikkush9496 saçlarım için birşey yapmıyorm zaten boyaya karşıyım hiç boyatmam.ama yüzüm için misshanin mavi kapakli güneş koruyucundan kullandım tüm hamileliğim boyunca,otaci markasının miceller suyu ile yüzümü temizledim ve otacınin doğal gül suyu var onu senelerdir kullanırım yatmadan önce .Yves Rocher markasında nemlendiricisini kullanıyorum aynı markanin maskeleri de çok iyi.hamilelik döneminde sadece rimel ve kas farı kullandım hep makyajda pek yapmamaya çalışıyorm zaten havalarda çok sıcak çalışmıyorm onunda rahatlığı var biraz