Merhaba anneler 🩷 Benim varis problemim var yıllardır 2 defa ameliyat oldum boşu boşuna şimdi çok daha kötüler geçenlerde de vajinaya çıktığını gördüm devlet hastanesine devam etmek istiyorum kontrol için fiyatlar malum ilk doğum özeldeydi ve normaldi bunu da normal yapmak istiyorum fakat riskli diyen doktorlar var genitalde varis varken, engel olmaz normal doğum olur diyenler var kafam karıştı kendi doktoruma henüz soramadım kontrol günüm gelmediği için. Bu sebepten sezaryen olan ya da başına gelen var mı?