Emine2222 Merhaba sevgılı anne adayları size bir sorum olacakdi cuma doktoruma gıttım ve bebegın cınsıyetıni tam net göremeedım dedi aama belkı kız olabılır dedı sizce dogrumu 18+4 üm ♥️ yanılmalar oluyormu kafam karısık
Sibellaa Emine2222 bana kız gibi net göremedim dedi. Sonraki gidişimde erkek olduğunu gördü. Değişebiliyo yani
Sumeyyecooban Emine2222 bizimde 20. Hafta net goremiyor hala o yüzden emin değilim dedi salı gün detayli ultrason var inşallah o zaman net görürler
Zhrcls Bildigim kadariyla kiz da degisme ihtimali var cunku kiz oldugunu erkek organi gormediginde anliyorlarmis boyle duymustum ama erkek de pek yanilma olmuyor ikinci kez gitmeni tavsiye ederim
EgeAysimaAras Banada 16 haftada erkeğe benzediğini söyledi 20. Haftamda kız dedi 25 haftalığız kesin kız değişmedi
EgeAysimaAras Emine2222 dr tecrübesine bağlı birazda ama genelde erkek denildiğinde değişmiyor diye biliyodum iki oğlum var 3. 1 ay erkek diye bildim hazırladım kendimi ama bi anda kız olduğunu öğrenince mutluluktan deli olduk 😊❤️
Ewlat Kızlar bu benim 4. Hamileliliğim ve 1 erkek 3 kız rabbim hepimizin kucağında sağ etsin ama erkek hemen belli oluyo bi tek araya giren kordon şaşırtıyo ama kız kendini saklıyo ve Dr un cihazı ve bilgiside buna katılınca tereddüt oluyo ama kendini göstermeyen bebek kız bebeği edepten göstermez derler doğru bunu 3 kızımda da yaşadım👍🏻👌🏻💐🙏🏻
Sumeyyecooban Sibellaa bzimde kordon bacagnn arasinda erkeğe benziyor ama iki bacagnm arasnda oldugundan emin olamiyorum dedi kafalar karisik 🤣
Ewlat Sibellaa kordonu mu kız sanmış 😂genelde kordonda erkek sanıyolar ne değişik Dr fikirleri var ya😝💐🙏🏻
Sibellaa Ewlat kordon tam pipisinin önüne gelmiş kız sanmış 😂 ben detaylıda görene kadar bekledim valla gene değişir diye. Detaylıda erkek dediler öyle başladım bileyler almaya