Goncagul03sahin Merhabalar kızlar bebeğim şuanda ters duruyor makat geliş ama doktorlar döndürebiliyor diye duydum ne kadar doğru bilmiyorum ama öyle bir şey var mı acaba bilginiz var mı
Arzu_Ak Goncagul03sahin Ayy aynı durumu yaşadım 36da baş gelişti tam 38de makat olduğunu öğrendim banada sezeryan olur denilmişti 38+6yım bugün son kez gittim dönmediyse sezeryana alinacaktim çok şükür ki baş geliş olmuş tekrardan hayret ediyorum bu haftalarda halâ nasıl dönebiliyor🤭umarım artık böyle kalır
Goncagul03sahin BrnAkyl 37+5 teyiz şuanda belki bi doktor bulabilirsem döndürür inşallah da normal olur diye düşünüyorum artık
Goncagul03sahin BrnAkyl yok yinede ümidini kaybetme dönebilir senin benimkinden daha erken yürüyüş ve ters durma hareketleri falan yap dua et inşallah döner birbirimize dua edelim pek bi yol yok başka🥲