Arkadaşlar 3 aylık gebeyim çok halsizliğim var bişey de yiyemedipim için iyice bitkin düştüm ayağa kalkınca başım dönüyor çok kötü hissediyorum kendimi evimle de ilgilenemiyorum ne yapmam gerekiyor acile gitsem bişey yaparlar mı Şuan bu durum normal mi ne yapacağımı bilmiyorum ama çok kötü hissediyorum kendimi 😢