Hanımlar temmuzun 11 inde eskişehir adana otobüsüne bindim ankarada inmek zorunda kaldım montumu otobüste unutmuşum 13 ünden beri arıyorum biz size döneceğiz diyip kapatıyolar bir eşyayı bulmak bu kadar zor olmamalı hayır eşyayı bıraktım inada bindirdim artık uğraşmıyolar diye ben bunu nereye şikayet edebilirim bilen var mı