Kızlar selamm mutluluğuma diyecek yok şu an 😂 28+2 gebelikte karnımın her yerinde çatlak değil bildiğiniz yırtıklar oluştu mor kırmızı derin yırtıklardı ve çok kötü geliyordu gözüme. Krem arayışına girdim ama çok geç kaldım artık hiçbir şey işe yaramaz diyordum. Sambrossa çatlak onarıcı kreminde karar kıldım aldığımda 180 tl gibi bi fiyatı vardı ucuz diye de iş görmez diyordum ama yine de denemek istedim. KENDİME YAPTIĞIM EN İYİ ŞEY SİZE YEMİN EDERİM asla böyle olacağını tahmin etmiyordum yaklaşık bir aydır kullanıyorum günde iki üç kez sürüyorum küçük ama bereketli bir ürün üç nohut tanesi kadar alıp yayıyorum karnımın her yerine. Bir haftadır değişimi fark ediyordum ama bugün görünce inanamadım o kırmızı mor derin yarıklar gözle görülür şekilde iyileşmiş keşke öncesi sonrası yapabilsem ama şu an sadece sonrası fotoğrafı var isteyene atabilirim görünce bile anlarsınız. Rengi mor kırmızı yine ama oldukça soluk ve yarıklar resmen kapanmış mucize gibi bir şey. Krem ismini tekrar vereyim, Sambrossa çatlak onarıcı şu an tekli fiyatı 230 tl ikili almak isterseniz tanesi 180e geliyor trendyoldan aldım ben. Bendeki bitince ikiliyi alacağım hemen. Asla reklam değil bu arada biliyorum ki hepimizin çatlaklarla başı belada umarım ihtiyacı olanlara yardımım dokunur 🥰🥰