Mozi1605 İlk dış gebeliğimden sonra 1 yıl korundum. Korunmayı bırakır bırakmaz tekrar hamile kaldım ama o da dış gebelik oldu. Tekrar sağlıklı gebelik yaşayan çok fazla kişi var. Bir sorununuz yoksa doğal yolla hamile kalabilirsiniz yani. Tek yapmanız gereken hamile kalır kalmaz kontrollere gidip dış gebelik ihtimaline karşı temkinli olmak.