Kızlar klomen in 3. ayındayım bu bugün doktora gittim sağ yumurtalığımda 3 tane güzel bir sekilde yumurtalarım gelişmiş geçen ay da iki yumurtalığımda olmuştu yumurtalama ama gebelik oluşmadı yine bu ay olmazsa diye içime korku düştü dua edin lütfen 4 senedir her ay umutlanmaktan yoruldum dualarınıza ihtiyacım var 😔