Tugbayildiz21 ben de henüz almadım ancak 32. Hafta çalışamaz raporu alacak SGK’ya bildireceksiniz. Doğumdan sonra doğum raporu otomatik işliyor dediler. 8 hafta doğumdan önce 8 hafta doğumdan sonra için para yatiyormus 2 seferde dediler. Prime göre ödeme yapılıyormuş. Bu paranın alınması için de bağkur borcu olmaması lazımmış