Sevda_ekinci Kızlar 14 haftalık hamileyim bugün yaptığım kan tahlilinde şeker yüksek çıktı benim gibi olanlar varmı bebeğe bir zararı varmı nasıl bir yol izlemem gerekiyor
Deletedmom_053 Sevda_ekinci bebeğe geçebilir şekeriniz kaç çıktı ki canım doktorunuz ilaç diyet falan vermedi mi ya da bir liste