Kiar aşılamanın 13. Ovutrelle nin 15. Günü 3 gündür mide yanmam kasıklarımda arada adet olacak gibi ağrım oluyor geçiyor sonra tekrar oluyor bu gün bide mide bulantısı eklendi belki psikolojik belki de usuttum bilmiyorum. Goguslerimde ağrı yok uçları belirginleşti sadece ve uçları aciyo biraz o kadar. Sizce bu belirtiler için daha erken mi ?