Kesinlikle ege derim pazar günü doğum yaptım daha, ilk doğumu teoecikte yapmıştım kararsizdim ama İyiki Ege’ye gitmisim diyorum sistemleri çok farklı suyum gelmemisti ağrılarım vardi açılma olsun diye sürekli yürüttüler eşimin yanına gidiyordum telefon serbestti annemi arıyordum böylelikle sancılara odaklanmadim ve çok kolay oldu doğumum doktorlar çok ilgililer yani tersleme gibi bı durumları çok her konuda yardımcı oluyorlar ben doğum yaptıktan sonra eşim özel oda tutmuş 240 TL icinde sıcak suyundan klimasina kadar var çok rahat ettim sanki özelde yapmışım gibiyle doğumdan sonra arkadaşlarım geldi ziyarete eşim zaten sürekli yanımdaydı hiçbir sıkıntı yaşamadım bana kalırsa direk Ege’ye git derim