Bende anormallik mi var diye düşünüyorum. Benimde inanılmaz iştahım açıldı. Sabah uyanınca ne yesem diye düşünüyorum gün içinde ne yesem sanki hayatım yemek üstüne kuruldu 😱 9+0 benimde. 59 ile hamile kaldım şuan 62 oldum ve sürekli açım!!!😔 Sporcu geçmisim olduğu için diz kapaklarimda sıvı kaybı var fazla kilo inanilmaz ağrı yapıyor o yüzden kiloma dikkat etmem gerekiyor. Benim gibi olan var mı. Kimle konuşsam hep kustugundan bahsediyor bende kusma vs yok sadece sabah uyandığımda midem ağrıyor ve yeme isteği duyuyorum.