Merhaba güzel anne adayları😍 her şeyi detaylıca anlatacağım. 9 ağustos akşam 8-de hafif sancılarım olduğunu hiss etdim. Amma süresi çok kısa bi de çok yumşak ağrılar . Ama böyle her saat başı geliyor yani öyle düzensiz değil. Doğumumum yaklaştığını anladım. Doktoruma yazdım uyu dedi bu gece ya 😂 çok şiddetli olursa gece ararsın dedi. Ben de gerçekten uyudum. Sabah uyandım ki dünden bir az artmış sancılarım. Amma geçmetiği için tabii biliyorum ki doğuracağım az kaldı. Böyle bildiyiğimiz adet sancısı işte kan gelene kadar karnımızda ağrılar olur ya öyle. Neyse anneme söyledim o geldi yanıma dedi kızım evet sen doğuruyosun. Sancıların tam doğum sancısı gibi 10 dakikada bir geliyo geçiyo. Doktoru aradım gel dedi zaten yakındım hastaneye . Öğlen 2-de gittik. Doktor alttan müayine etdi. Amma açıklığın 1 sm olduğunu daha doğuma çok var dedi. Bu arada ben 39+5im ve iki güne doğurmazsam sezeryana gidicektim. Neyse beni nst-ye saldı aman bi baktı sancılarım düzenli doğum sancısı nasıl dayanıyosun dedi. Ama bu sancılarla baya açılman olması gerekiyodu dedi. Bu gün doğuracaksın dedi ve yatışım yapıldı. Tabii ben sancı buysa ne iyi dedim ben dayanırım. Sonra bana ilaç verdiler açılmayı arttırıyormuş dilimin altına koydular. Ben tabi haraket etmek istedim yürümek eğilmek ki açılmam başlasın. Ebem bana izn vermedi dedi kızım düz yat burda sağa sola dönerek . Doğuma enerjik gir. Ben de napıyım dinledim onu. 1 saat geçti yine muayene oldum ama açıklık yine azdı. Bu sefer ebe de müdahele etdi o zaman bir az canım yandı . Ebem bebeğin kafasının kanala ters girdiğini söyledi. Sezeryana neden alınmadığını sordu. Bu zaman tabii bir az morelim bozuldu. Ama doktorum kendisi normal doğum istiyo ve çok güzel gidiyo diyib beni biraz daha heveslendirdi. Doktorum bir az daha bekleyim dedi neyse 2 saat daha geçti. Tabii sancılarda az az artışlar var ama dayanılmayacak değil. Bu zaman alttan bakılınca suyum patladı ve hızlı bir şekilde gelmeye başladı . Ebem yine ay bunun suyu çok filan dedi neyi bekliyoruz zaten bebeğin kafası da tam yerinde değil dedi. Doktorum bir az daha bekleyelim bakalım ne olucak dedi açılmam da bu arada yine az . Kızlar her şey bundan sonra başladı . Bi ağrılar bi sancılar ama nasıl . Bağırmıyodum ama canım çok yanıyodu kendime o arada ninni gibi bi şey söylüyodum🤣 ama sancı da öyle kaç dakikaya düşmüştü hatırlamıyorum çok az duruyordu sürekli gidip geliyodu. Artık dayanacak gücüm kalmamıştı. Ebe geldi bi anda baktı dedi kız bu ne sen doğuruyorsun ki artık maşallah . Açılmam tamdı . Ebe doktora haber verdi her kes geldi akşam 09:30da çatala çıkardılar beni. Tabii benim halim yok nasıl doğuracağım diyiyorum kendime o kadar güçsüz kalmıştım ki sancılardan dolayı. Bi anda bana bi şey oldu. Gözlerim açıldı bi hiss geçti içimden enerjim çok yükseldi. Büyük tualetim var gibi ıkınmak geçti içimden. Bu arada kızlar ben burda bilgisizliğimden dolayı bir az zorlandım. Siz bilgi edinin o anda nasıl doğru ıkınılması ile ilgili. Bebeğinin saçı burda hadi ıkın diyolar ben de ıkınıyorum ama doğru yapmadığımdan kafası çıkamıyodu. Sonra bir az daha yardımcı oldular bana ordakı her kes nefesimi topladım vee sonunda bebeğimin kafası çıktı ondan sonrası zaten çok kolay geçiyo bir az rahatladıktan sonra derin bir nefesle sonrakl ıkınma vee bebeğim kucağımda🥰 o an zaten bütün acılar geçti gitti. Bir tane dikiş içeriden düştü ama onun acısını hiç his etmedim doğumdan sonra da. 10 ağustos 09:55-de doğumum gerçekleşti şükürler olsun. Doğru bebeğim gerçekten normal pozisyonda gelmemişti kafa olarak. Ama Allah her şeyin yolunu öyle koymuş ki şükürler olsun ikimizde çok iyiyiz 💜 bebeğimin kilosu 3500 boyu 52-iydi. Bu arada çatal dar denilmişti benim için ) ben yine de doğurmayı seçtim . Bu arada vajinusmus rahatsızlığım vardı . Yapamazsın dediler ben yine doğurmayı seçtim ve başardım🥹❤️ siz sadece kendinize inanın . Hepimiz doğum için uygunuz ❤️ Doğum tabii zorluklarla geçiyo ama bi şekilde her şey yerini buluyor 🙃